Trofeului SERUS Râșnov, etapa de debut a sezonului 2019, și-a aflat câștigătorii

Send

Dupa patru ani de la ultima sa participare in Campionatul National de Viteza in Coasta Dunlop, Lucien Hora a luat startul in etapa de debut a sezonului 2019, Trofeului SERUS Rasnov. La volanul unui monopost Lola B99/50, Hora a avut parte de o revenire cu victorie, obtinand cel mai bun timp in ambele manse de concurs. Cu al sau Mitsubishi Lancer EVO 8.5, Lucian Radut s-a clasat al doilea la OPEN si primul in categoria turismelor, avand un timp cumulat mai mare cu 3,676 secundedecat cel al castigatorului. Podiumul a fost completat de cel mai rapid piot al unui prototip, Emil Nestor (Norma).

Trofeul SERUS Râșnov a reprezentat cadrul perfect pentru efectuarea unor teste de asfalt în condiții de concurs pentru mai mulți piloți implicați în Campionatul Național de Raliuri. Valentin Porcișteanu a fost cel mai rapid dintre aceștia, pilotand noua sa mașină (Citroen C3 R5), și clasându-se pe 9 în clasamentul general. Porcișteanu a câștigat categoria S20, unde a fost urmat de trei piloți ai unor Skoda Fabia R5, Costel Cășuneanu, Titi Aur și Dan Gîrtofan. Un al cincelea model R5, Peugeot 208 T16, a fost pus la treabă pe traseul râșnovean de către Cristian Dolofan. Ultimul loc din top 10 OPEN i-a revenit lui Marian Nica (Audi R8).

Trei brașoveni s-au luptat pentru podiumul grupei N. Subaru-ul lui Călin Manițiu a învins Mitsubishi-urile pilotate de Alexandru Mitroi și Octavian Ciovică. Evoluția lui Manițiu a fost clar superioară, însă duelul pentru locul secund s-a decis la limită. După ce Ciovică a fost mai rapid cu un sferta de secundă în prima manșă de concurs, Mitroi a revenit în cea de-a doua, învingându-și rivalul în clasamentul cumulat cu doar 0.086 secunde!

Andrei Șerban (Skoda Fabia) a mers în stilul caracteristic, fiind cel mai rapid reprezentant al categoriei 2 Roți Motrice (F2). El a fost urmat de Bogdan Rusea (Renault Megane) și Ionuț Ciopleiasi (VW Golf IV GTI). Ciprian Ciobotaru ( Mitsubishi Lancer Evo VII) a dominat grupa A, câștigând-o. Pe podium au mai urcat Bogdan Ungureanu (Mitsubishi Lancer Evo IX) și Horia Ioan Gheorghe, acesta din urmă utilizând o Honda Civic Type-R EP3 cu tracțiune față. Emil Ghinea (Renault Clio V6 Trophy) a câștigat la E2-3000 iar Robert Barabas (Fiat 126 Proto) la E2-1600.

Cătălin Cedric Ghigea (Alfa Romeo Alfetta GTV) și-a reconfirmat statutul de favorit al istoricelor, câștigând ambele manșe de concurs ale acestei categorii de frumoase automobile. Ghigea a fost urmat de Dorin Georgel Alexandrescu (VW Golf MK1) și de Adrian Bortică (BMW 1602). Trofeul SERUS Râșnov a însemnat și debutul unei noi categorii, Dacia Revival, dedicată mașinilor clasice ale brandului autohton. Dan Spuderka a câștigat această etapă, devansandu-i pe Edwin Keleti și Mihai Barbu Alexandrescu.

Următoarea etapă a Campionatului Național de Viteză în Coastă, se va desfășura într-o locație complet nouă, în zona Bran-Moeciu. Cupa Cheile Grădiștei este programată pentru weekendul 18-19 mai 2019.
Sursa: Autorally

Share.

Comments are closed.