În perioada 19 februarie – 15 martie 2025, crescătorii de animale din comună pot depune cereri pentru închirierea pășunilor disponibile. Cererile se depun la sediul Primăriei Bunești și trebuie însoțite de următoarele documente:
• Copie act identitate (pentru persoane fizice – copia se face la compartimentul responsabil cu primirea cererilor);
• Certificat de înregistrare la Registrul Comerțului (copie certificată pentru conformitate de către administratorul societății);
• Codul Unic de Înregistrare, statutul și actul constitutiv (copie certificată pentru conformitate de către administratorul societății), act identitate administrator – copie;
• Certificat de atestare fiscală privind plata la zi a impozitelor și taxelor locale, scadente la data depunerii (valabilitate 30 zile), în original;
• Documentul eliberat (adeverință) de către DSVSA Brașov sau de către medicul veterinar de circumscripție, cu privire la numărul de animale înscrise în R.N.E. și/sau în SIIE, din speciile eligibile (bovine, ovine, caprine) deținute pentru care se solicită pășune;
• Adeverință din care să reiasă declararea și înregistrarea animalelor în evidențele Registrului Agricol al comunei Bunești (se obține de la compartimentul de specialitate al Primăriei Bunești);
• Tabelul cu membrii asociației, crescători locali de animale, numărul de animale înscrise în R.N.E. și/sau în SIIE, prin care se asigură încărcătura;
• Centralizator care cuprinde acordul, datele de identificare, numărul de animale și suprafața care revine pe fiecare membru al asociației.
Pentru detalii suplimentare, sunteți așteptați la sediul Primăriei Bunești.