Primăria a prezentat miercuri, 11 aprilie, într-o conferință un nou proiect realizat cu fonduri europene de către Direcția Tehnologii Informaționale și Servicii Electronice.
Acesta are o valoare de 2.83 milioane lei și își propune să simplifice și mai mult procesul administrativ atât intern, cât și în relația cu cetățeanul.
Printre altele, proiectul va pune la dispoziția publicului un „terminal interactiv pentru servicii electronice și management documente“, capabil să preia și să scaneze automat documente pe care cetățenii doresc să le depună la primărie și să tipărească pe loc documente oficiale, ștampilate.
Aparatul va fi dotat cu ecran tactil, tastatură antivandal, „mouse“ de tip trackball pentru navigarea pe ecran și va fi prevăzut cu cititor de cărți de identitate, inscriptor și cititor de coduri de bare și POS pentru plăți electronice, putând astfel să realizeze o serie de servicii care necesită eliberarea unor documente oficiale.
Detalii despre proiect aici: http://www.brasovcity.ro/index.php?ck=138